wtorek, 3 lutego 2009

Sorry, że długo nie pisałam, ale nie miałam czasu... a poza tym trochę się na was zawiodłam - chodzii mi o to, że z 2000 osób które odwiedziło ten blog, komentarze napisało tylko 59 osób... :(
Liczę, że się trochę poprawicie ;>
No, ale przejdźmy do rzeczy... :)
Na stardollu bardzo dużo się wydarzyło :O Zacznijmy od darmówek:
-Wchodzicie do starplazy klikacie kolor biały i spodnie i na szukacie takich białych rajtuz ze sklepy Stadoll, kupujecie je, zjada wam pieniądze, ale po wejściu do apartamentu odzyskujecie kase :)
-Wchodzicie do stardoll Cinema, oglądacie filmik, idziecie do apartamentu, przy lustrze czeka na was plakat
-W minishopie 3 darmowe pieski a to jest screen z ich wyglądem:

-wczoraj w Starplazie w "nowościach" można było zobaczyć takie rzeczy za 0$ :


ale gdy chciałam je kupić wyskoczyło mi coś takiego:

no i to koniec damówek... :|

Na stardollu pojawił się również Kalendarz Adwentowy, podobno będzie można każdego dnia (zaczynając od 1 grudnia) otwierać jedno okienko i zdobywać nagrody :) A tak wygląda ten kalendarz :)

Oby ta funkcja była dla wszystkich :) (Jeśli nie możecie znaleść tego kalendarza to zaloguj się na swoje konto i tak gdzie wpisuje się adresy np. www.stardoll.com wpisz to : http://www.stardoll.com/pl/magazine/calendar/ )

Na stardollu wkrótce pojawi się jakaś nowa rzecz, a świadczy o tym ten obrazek:

Obrazek jest troche nie wyraźny... pomarańczową strzałką zaznaczyłam tam gdzie trzeba kliknąc żęby tam wejść - musicie kliknąc na napis "Design" .
Niebieską strzałką zaznaczyłam reklamę Kalendarza Andwentowego, który wkrótce będzie można używać (chyba).
A czerwoną strzałką zaznaczyłam właśnie tą funkcje, która niedługo pojawi się na Stardollu.

I ostatnia rzecz- zmieniły się albumy... wiem, że raczej wsyzscy o tym wiedzą, ale lepiej napisać :)

Oh... ale się zmęczyłam tym pisaniem... :P

P.S. Temat napisany dla was wszystkich a szczególnie dle dziewczyny z nickiem .-AvA-. która nie mogła doczekać się nowego postu i codziennie prosiła mnie w Księdze Gości żebym zrobiła jakiś temat ;*

dla osób które niewiedziały jakie prezenty są w kalendarzu adwentowym

Brak komentarzy: